Загальноосвітня школа І-ІІ ст. с. Нижні Ремети


запам'ятати

 



Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України

Національна дитяча гаряча лінія

Річний звіт про діяльність закладу освіти

 

Річний звіт  директора школи про діяльність закладу освіти

У своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положенням «Про загальноосвітній навчальний заклад» та іншими законодавчими документами України, що регламентують роботу навчального закладу, Статутом школи, правилами внутрішнього розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, іншими нормативними документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

    Відповідно до Положення про загальноосвітній навчальний заклад керівники навчальних закладів щорічно звітують перед загальними зборами колективу навчального закладу. Органом громадського самоврядування загальноосвітнього навчального закладу є загальні збори його колективу, що скликаються не менше одного разу на рік.

2. Загальна інформація про школу

Історія школи

Школа почала діяти з 1962 року.

Її директором став Каменца Микола Юрійович, який очолював школу до 1975 року

У школі працювало багато вчителів з центральної та східної України, наприклад Гайдар Марія Костівна, Забіяк Людмила, Бондаренко Лідія…

Після смерті Каменци М.Ю. навчальний заклад очолила Баєр Варвара Іванівна.

 Згодом школа стала 9-ти річкою. На зміну Баєр В.І. директором став Фущич Ю.І.

 У 1985-1986 році будівля школи була знесена, почалося будівництво нової школи, яке так і не завершилося.

Школі виділили приміщення, де знаходилася  контора колгоспу «Зоря».

У цьому приміщенні учні навчаються і по сьогоднішній день.

Директор школи

Балега Марія Василівна, освіта вища, за фахом учитель російської мови та л-ри, спеціаліст вищої  кваліфікаційної категорії, має звання «старший вчитель». Заклад очолює з веремня 2008 року.

Контингент учнів

На початку 2016/2017 навчального року було 108 учнів, у кінці І семестру – 102 учнів. На початку ІІ семестру – 101. Навчання завершили 101 учень у 9 класах. Мережа класів: 1 клас - 14 учнів; 2 клас – 16 учнів; 3 клас – 16 учнів; 4 клас – 12 учнів; 5 клас – 10 учнів; 6 клас – 14 учнів; 7 клас – 5 учнів; 8 клас – 6 учнів; 9 клас- 8 учнів. Протягом навчального року вибуло  7 учнів. Серед причин вибуття учнів переважає зміна місця проживання.

Мова навчання

Українська мова

Педагогічний колектив

 Педагогічний колектив нараховує 16 педагогів, з них 15 мають вищу освіту, 1 – неповну вищу. Вищу кваліфікаційну категорію мають 6 вчителів, І кваліфікаційну категорію – 4 вчителів, ІІ кваліфікаційну категорію – 4 вчителів, категорію „спеціаліст” – 2 вчителів. Звання «старший учитель» мають 5 вчителів.

Забезпечення харчуванням

 Гарячим безкоштовним харчуванням на кінець 2016/2017 навчального року  було  забезпечено 51 учнів початкових класів та 6 дітей пільгових категорій із 5-9 класів.  

Творчий потенціал

Педагогічний колектив працює над проблемою «Формування особистості учня, виявлення його нахилів, здібностей, талантів в процесі навчання, виховання і саморозвитку».Учителі школи брали участь у районних МО та у конкурсі «Вчитель року». Лендєл Ганна Василівна стала переможцем І етапу конкурсу у номінації «Початкова освіта». Давала районний майстер-клас з теми «Підвищення ефективності уроку в початковій школі шляхом впровадження інформаційно-комунікаційних технологій, використання нетрадиційних форм проведення уроку: вироблення навичок виразного читання у молодших школярів». Інформаційна частина виступу вчительки супроводжувалася рядом відеофрагментів уроків у 1 – 4 класах, що дозволяло присутнім не тільки сприймати теоретичний матеріал, а й спостерігати за його практичним застосуванням в навчально-виховному процесі.

З роботою «Нездійснене видання передмови до ІІ видання «Кобзаря» Т.Шевченка» брали участь у науковому товаристві МАН Макарусь М.Д.(учениця 9 класу) та керівник Іванюк О.М., вчитель укр.мови та л-ри.

Гурткова робота

У школі працює 5 гуртків: фольклорно-етнографічний гурток «Мальви», літературне краєзнавство, математичний гурток »Ерудит», «Чарівні ручки», «Умілі руки».

Підвіз учнів

та вчителів

 Підвіз  учнів та вчителів з Верхніх Реміт здійснюється шкільним автобусом.

Матеріально-технічне забезпечення

До послуг учнів – 9 навчальних класів, комп’ютерний клас (7 ПК), пристосована міні- спортивна зала, їдальня та волейбольний майданчик.

Бібліотечний фонд налічує 1700 примірників художньої та навчальної літератури.


3. Кадрове забезпечення

    Відповідно до ст. 45 Закону України «Про загальну середню освіту» штатний розпис закладу установлюються відділом освіти Берегівської районної державної адміністрації на підставі Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів.

    Кадрове забезпечення школи здійснюється в повній відповідності з навчальними планами загальноосвітнього навчального закладу.

        Підвищення освітнього рівня вчителів є першочерговим завданням адміністрації школи, передбаченим перспективним планом роботи. Аналіз статистичних даних відображає позитивну динаміку змін освітнього рівня вчителів.

    Атестація педагогічних працівників школи проводиться з метою активізації творчої професійної діяльності вчителів. Стимулювання безперервної фахової  й загальної освіти, якісної роботи, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання, забезпечення соціального захисту компетентної педагогічної праці відповідно до Закону України «Про освіту» та Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930 (із змінами).

    Атестація вчителів школи як чинник виявлення професіоналізму, компетентності вчителя, відіграє важливу роль у результативності навчально-виховного процесу.

    Під час атестації виявляються професійні нахили, якості вчителя, рівень загальної культури, створюються оптимальні умови для вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду кращих вчителів. Атестація для вчителів стає перевіркою їхнього особистого зростання, можливістю поділитися з колегами своїми здобутками, іспитом на компетентність. Тому адміністрація школи, психологічна служба та атестаційна комісія тісно співпрацюють, координують свої дії відповідно до таких завдань:

- вивчати професійні якості вчителя;

- враховувати потенційні можливості вчителя відповідно до вимог сучасної педагогіки, дидактики та психології:

- неухильно дотримуватись вимог зазначеного Положення та керуватися кваліфікаційними характеристиками відповідно до встановлення кваліфікаційних категорій;

- максимально використовувати мотиваційну та стимуляційну функції атестації;

- створити всі умови для виявлення, вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду.

    Звіт про атестацію вчителів 2016- 2017 р.

Категорія, звання

Встановлено

Відповідність

Всього

Вища

 

1

1

І

1

 

1

ІІ

1

 

1

Спеціаліст

 

 

 

Учитель-методист

 

 

 

Старший учитель

 

2

2

 

    Цілеспрямоване професійне самовдосконалення педагогічних кадрів – одне з головних завдань розвитку освітньої системи школи.

    Пріоритетними напрямами системи підвищення кваліфікації є:

- формування ключових компетенцій ;

- моніторинг якості освітньої діяльності;

- впровадження нових технологій навчання й виховання в умовах профілізації старшої школи;

- самоосвітня діяльність педагога; 

- залучення кадрів до творчої роботи;

- психолого-педагогічних супровід освітньої діяльності.

   Підвищення кваліфікації є складовою системи методичної роботи й важливою ланкою в формуванні пріоритетних компетенцій педагога.

4. Методична робота

Методична робота з педагогічними працівниками школи у 2016/2017 навчальному році проводилася у відповідності до Законів України «Про освіту», наказу по школі від 03.09.2016 № 39 «Про організацію і проведення методичної роботи в школі в 2016-2017 навчальному році» та була спрямована на розвиток педагогічної творчості вчителів, підвищення їх фахової майстерності відповідно до рівня дидактичних умінь та розвитку творчості шляхом участі у методичних заходах різних рівнів, самоосвіти, що сприяло відповідності знань, умінь і навичок педагогів сучасним вимогам.

На початку навчального року була створена Методична рада школи. До її складу ввійшли: директор школи Балега М.В., заступник директора з НВР Біла М.І.; голови ШМО: Митровці Г.І., Іванюк О.М., Пилип Д.Я., Ю.В., Хіміч Т.І.

Створено 4 методичні об'єднання:

1. Вчителів початкових класів, у складі: Хіміч Т.І. (1 кл.), Лендєл Г.В. (2 кл), Гоал Н.І.(3 кл), Звонар Н.О.(4 кл.), Зякун М.М.- вихователь ГПД. 

Керівник: Хіміч Тетяна Іванівна.

2. Вчителів-предметників природничо-математичного циклу, у складі: Митровці Г.І.(вчитель хімії, природознавства, основ здоров'я), Біла М.І.(вчитель біології), Сонливий В.М. (вчитель фізичної культури), Ребрик Н.В.(вчитель математики, інформатики , фізики), Радченко Я.І. (вчитель математики, технологій), Пилип Д.Я.(вчитель географії). 

Керівник: Митровці Г.І.

3. Вчителів предметників гуманітарного циклу, у такому складі: Балега М.В.(вчитель зарубіжної літератури та російської мови), Пилип Д.Я. (вчитель історії, правознавства, мистецтва та художньої культури), Іванюк О.М. (вчитель української мови та літератури ), Маргітич О.І. (вчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури, образотворчого мистецтва), Димова Ю.В.,із ІІ-семестра- Кузьма Оксана Іванівна (вчитель англійської мови), Радченко Я.І. (вчитель музичного мистецтва ). Керівник: Іванюк Олеся Михайлівна.

4. Класних керівників, у складі: Іванюк О.М.(9 кл.), Радченко Я.І. (8 кл.), 

Пилип Д.М.(5 кл.), Маргітич О.І.(6 кл.), Ребрик Н.В. (7 кл.). 

Керівник: Пилип Діана Ярославівна

Педагогічний колектив працював над єдиною науково-методичною проблемою «Формування особитості учня, виявлення його нахилів, здібностей, талантів в процесі навчання, виховання і саморозвитку».

Науково-методична робота розглядалася як цілісна система підвищення науково-теоретичного і загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності педагогів. Робота планувалася в співпраці адміністрації школи та керівників методичних об'єднань. 

Члени методичної ради спрямовували діяльність школи на підвищення ефективності навчально-виховного процесу з одночасним урахуванням особистісної вартості навчання та повним розкриттям творчого потенціалу кожного учня. Цьому сприяло використання інноваційних технологій навчання. 

Протягом 2016-2017 навчального року організовано та проведено методичні заходи:

Участь у пленарному та секційних засіданнях серпневої конференції;

Згідно плану були проведені 4 методичні тижні - 2 теоретичні і 2 практичні. 

І. жовтень: Обговорення і затвердження плану роботи методоб’єднань .

ІІ (практичний) методичний тиждень проходив у школі з 5 по 9 грудня, на тему: «Раціональна організація навчальної праці учнів як засіб підвищення ефективності навчання та якості знань»

Згідно графіку проведено такі відкриті уроки:

1. Урок рос. мови у 6 класі на тему: «Имя существительное как часть речи» (Вчитель Балега Марія Василівна)

2. Урок біології у 6 класі на тему: «Корінь: будова, основні функції» (Біла М.І.)

3. Урок математики у 5 класі на тему: «Степінь числа» (Ребрик Наталія Василівна)

4. Урок природознавства у 2 класі. Навчальний проект: «Як готуються тварини до зими» (Вчитель Лендєл Ганна Василівна)

5. Урок історії у 7 класі на тему: «Правління Володимира Мономаха» (Вчитель Пилип Діана Ярославівна)

6. Урок математики у4класі на тему: "Застосування способу округлення чисел при додаванні і відніманні. Розв'язування задач" (Вчитель Звонар Наталія Олодарівна)

7. Виховна година у 9 класі на тему: «Шануймо захисників» (Вчитель Іванюк Олеся Михайлівна)

8. Виховна година у 3 класі на тему: «Знай свої права, дитино» (Вчитель Гоал Наталія Іванівна)

9. Виховна година у 1 класі на тему: «Йде Святий Миколай, ти добром його стрічай» (Хіміч Т.І.)

Відкриті уроки і виховні години обговорювалися на засіданнях методоб'єднань. Отримали високу оцінку колег. 

ІІІ (практичний) методичний тиждень на тему: иховни«Виховний потенціал уроку як чинник підвищення якості навчально-виховного процесу» проведено з 6 по 11 лютого .

Згідно графіку вчителями проведено такі відкриті уроки:

1. Митровці Г.І. урок хімії у 7 класі на тему: «Повітря, його склад і властивості»

2. Лендєл Г.В. виховна година у 2 класі на тему: "Світ врятує доброта" 

3. Радченко Я.І. - урок алгебри  у 8 класі на тему: "Квадратний корінь»  та виховна година на тему: "Лабораторія талантів"

4. Ребрик Н.В. виховна година у 7 класі на тему: "Умійте цінувати дружбу"

5. Маргітич О.І. - урок укр. мови на тему: «Прикметник як частина мови»та виховна година у 6 класі на тему: "Легенди рідного краю" 

6. Пилип Д.Я.- виховна година у 5 класі на тему: "Що таке дружба"

7. Хіміч Т.І. - урок математики у 1 класі на тему: "Вправи і задачі на застосування таблиць додавання і віднімання в межах 10"

8. Гоал Н.І. - урок укр. мови у 3 класі на тему: "Змінювання іменників за числами"

9. Звонар Н.О. виховна година у 4 класі   на тему: "Мова моя рідна, мова солов'їна"

10. Кузьма О.І урок англ. мови у 6 класі на тему: «Магазини.Шопінг.»

Маргітич О.С. операція «Живи, книго»

У підготовці відкритих уроків та позакласних заходів допомагає бібліотекар школи Маргітич О.С.

Відкриті уроки, виховна година, позакласний захід добре продумані, цікаві, пройшли на високому методичному рівні.

ІV. квітень: Обмін досвідом, організація повторення навчального матеріалу та підготовка до ПДА . Підведення підсумків методичної роботи.

Охоплено курсовою перепідготовкою Білу М.І., Радченко Я.І.

Було враховано побажання педагогічних працівників щодо змісту, методів і форм проходження курсів. 

Паралельно з курсами широко застосовувалися можливості самоосвітньої діяльності: кожен педагог займався самовдосконаленням згідно індивідуальних планів самоосвіти. 

Вивчався досвід учителів, що атестувалися. 

Чергову атестацію пройшли: 

Балега Марія Василівна, вчитель зарубіжної літератури,  підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» та педагогічне звання «старший учитель».

Радченко Яна Іванівна, учитель математики. Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»

Кенийз Мар’яна Людвиківна, вихователь ДНЗ с.Нижні Ремети. Відповідає раніше присвоєному дев’ятому(9) тарифному розряду.

Позачергову атестацію пройшла Лендєл Ганна Василівна, вчитель початкових класів. Присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» , підтверджено відповідність раніше присвоєному педагогічному званню «старший учитель».

6 учнів 2 класу взяли участь у Міжнародному освітньому конкурсі «Олімпіс 2016- Осіння сесія». Показали хороші результати і отримали Дипломи з математики, природознавства, української мови та літератури. Підготувала учнів до участі у конкурсі Лендєл Ганна Василівна.

10 учнів  2 - 9 класів взяли участь  у конкурсі з англійської мови «Гринвіч» у конкурсі із зарубіжної літератури «Sunflower». Координатор гри вчитель англійської мови Димова Юлія Володимирівна.

Участь у Міжнародному мовно-літературному конкурсі  ім. Тараса Шевченка, підготувала Іванюк О.М.

ІІ місце в районному турі отримала учениця  5 класу Лендєл Ганна, вчитель Іванюк О.М.

 З метою сприяння утвердженню статусу української мови як державної, піднесення її престижу,  виховання у молодого покоління українців поваги до мови свого народу учні 3-9 класів брали участь у районному етапі ХVIІ Міжнародного конкурсу ім..П.Яцика, де І місце посіла учениця 3 класу Іванюк Меліса, підготувала Гоал Н.І.,  на обласному місце конкурсі ім.. П.Яцика Іванюк Меліса зайняла ІІ, на Всеукраїнському конкурсі ім.П. Яцика Іванюк Меліса отримала ІVмісце.

У районному літературному конкурсі читців ім.Т.Г.Шевченка Шойного Каріна (9 кл.) зайняла І-е місце, Дурданич Олександра (9 кл.) – ІІ-е місце, підготувала Іванюк О М.

Також у районному конкурсі кращих читців та відвідувачів бібліотеки І-е місце зайняв учень 4-го класу Бойченко Богдан, вч. Звонар Н.О. та бібліотекар Маргітич О.С

12 учнів  2 та 6 класів взяли участь і стали дипломантами Всеукраїнського математичного конкурсу «Кенгуру».  Координатор Ребрик Н.В.

12 учнів 2, 5, 6 та 7 класів  взяли участь і показали хороші результати  у Міжнародному природничому конкурсі «Геліантус». Координатори гри:  Лендєл Г.В., Біла М.І.

12 учнів  3, 4 та 7 класів взяли участь і стали дипломантами Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру».  Координатор: Радченко Я.І.

5 учнів 2 класу взяли участь у Міжнародному освітньому конкурсі «Олімпіс 2017- Весняна сесія». Показали хороші результати і отримали Дипломи з математики, природознавства, української мови та літератури. Підготувала учнів до участі у конкурсі Лендєл Ганна Василівна.

Цілеспрямовано здійснювалася позакласна робота, гурткова робота, що забезпечувало мотивацію учнів у навчанні. Учні школи займаються у різних гуртках: «Ерудит», «Умілі ручки»,  «Мальви» РБДТ, «Літературне краєзнавство» РБДТ, «Чарівні ручки». 

З кращими композиціями «Дари Природи» взяли участь у «Берегфесті»,  у районному конкурсі соціальної реклами "Чиста планета починається із кожного з нас", у конкурсі «Воскресни, писанко!», у Всеукраїнській акції «Майбутнє лісу в твоїх руках», «Зробимо країну чистою»…

Учениця 5 класу Лендєл Ганна стала переможцем у ХIХ Міжнародному конкурсі дитячої художньої творчості "Природа очима дітей", приуроченому 31-тій річниці Чорнобильської трагедії, а уч. 4-го кл. Мікловші Юлія –2-ге місце.

Добре себе показали гуртківці під час огляду худ. самодіяльності. Отримали І місце у номінації музично-драматичного  мистецтва. Кер. гуртка «Мальви» - Іванюк О.М.

Вірші учнів 6-7 кл. були вкотре  надруковані у районній газеті» Вісник Берегівщини». Керівник Сонливий В.М. Також вихованці Валерія Миколайовича неодноразово займають призові місця по легкій атлетиці та футболу.

ІІІ місце отримали за участь у конкурсі «Іграшка-сувенір»- Радченко Я.І.та керівник гуртка Гоал Н.І..

5. Навчальна діяльність учнів

    На початку 2016/2017 навчального року було 108 учнів, у кінці І семестру – 102 учнів. На початку ІІ семестру – 101. Навчання завершили 101 учень у 9 класах. Мережа класів: 1 клас - 14 учнів; 2 клас – 16 учнів; 3 клас – 16 учнів; 4 клас – 12 учнів; 5 клас – 10 учнів; 6 клас – 14 учнів; 7 клас – 5 учнів; 8 клас – 6 учнів; 9 клас – 8 учнів. Протягом навчального року вибуло  7 учнів. Серед причин вибуття учнів переважає зміна місця проживання.

    У 2016/2017 навчальному році школа  працювала у режимі одної зміни. Відповідно до діючих санітарно-гігієнічних норм режиму роботи тривалість уроку в 1 класі – 35 хвилин; в 2-4-х  класах – 40 хвилин; в 5 – 11-х  класах – 45 хвилин, перерви тривалістю 10 та 20 хвилин.

    Головна місія школи – надання якісних освітніх послуг.

    За результатами річного оцінювання переважна кількість учнів мають достатній та середній рівень навчальних досягнень.

    Навчальні досягнення учнів за результатами І, ІІ семестрів,  річного оцінювання та державної підсумкової атестації: на кінець 2016/2017 навчального року  в школі навчається 101 учень, з них:  1-4 класи – 58 учнів, 5-9 класи - 43 учні.

   За підсумками І семестру маємо такі показники:

1. На початок 2016-2017 н.р. в школі навчалося 108 учнів;

2. На кінець І семестру 2016-2017 н.р. в школі навчалося 102 учнів;

3. Вибуло – 6 учнів;

4. Всього випускників 9 класу – 9 учнів;

5. Закінчили І семестр (оцінювалося 71 учень): початковий рівень –14+8=22

                                                                                    середній рівень – 14+7=21

                                                                                 достатній рівень – 15+6=21

                                                                                    високий рівень – 1+7=8

6. Не оцінювалися 30 учнів - 14 учнів 1 класу та 16 учнів 2 класу

Результати навчальних досягнень учнів 3-9 класів  школи за І семестр 2016/2017н.р. наведено в таблиці:

Клас

К-ть учнів

Рівень навчальних досягнень учнів

високий

%

достатній

%

середній

%

початковий

%

3

16

5

31

4

25%

4

25%

3

19%

4

12

2

17%

2

17%

3

25%

5

42%

Всього

28

7

25%

6

21%

7

25%

8

29%

5

10

1

10%

2

20%

4

40%

3

30%

6

14

-

0%

7

50%

3

22%

4

28%

7

5

-

0%

2

40%

3

60%

-

0%

8

6

-

0%

1

17%

2

33%

3

50%

9

9

-

0%

2

22%

3

33%

4

44%

Всього

43

1

2%

15

35%

14

33%

14

33%

Всього

3-9кл

72

8

11%

21

29%

21

29%

22

31%

За підсумками ІІ семестру маємо такі показники:

На початок ІІ семестру 2016-2017 н.р. в школі навчалося 101 учень;

Всього випускників 9 класу – 8 учнів;

Закінчили ІІ семестр 101 учень. Не оцінювалися: учні 1 класу - 14 учнів

 Оцінювалося 87 учнів 2-9 кл.: 

початковий рівень –12+11=23

середній рівень – 13+10=23

 достатній рівень – 15+6=21

високий рівень – 1+7=8

Результати навчальних досягнень учнів 2-9 класів  школи за 2016/2017н.р. наведено в таблиці:

Клас

К-ть учнів

Рівень навчальних досягнень учнів

високий

%

достатній

%

середній

%

початковий

%

2

16

7

44%

1

6%

4

25%

4

25%

3

16

5

31,5

2

13%

5

31,5

4

25%

4

12

3

25%

1

8%

4

33,5%

4

33,5%

Всього

44

15

34%

4

9%

13

30%

12

27%

5

10

3

30%

2

20%

1

10%

4

40%

6

14

-

0%

7

50%

4

29%

3

21%

7

5

2

40%

3

60%

-

0%

-

0%

8

6

-

0%

2

33%

-

0%

4

67%

9

8

1

13%

2

25%

5

63%

-

0%

Всього

43

6

14%

16

37%

10

23%

11

26%

Всього

2-9кл

87

21

24%

20

23%

23

26%

23

26%

Як свідчать дані, рівень якості знань учнів (високий+достатній) складає 40% (29 учнів) у І семестрі, а в кінці навчального року 47% показали результати високого та достатнього рівня - це 41 учень. Рівень компетентності учнів (високий+достатній+середній) у І семестрі (8+21+21)-50 учнів, що становить 69%,  а в кінці навчального року рівень компетентності учнів (високий+достатній+середній) - (24+23+26) - 64 учні, що становить 74 %.  

 Учні нашої школи традиційно приймають участь в шкільних, районних та обласних  предметних олімпіадах та конкурсах.

Результатом роботи педагогічного колективу є призові місця на районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсах, турнірах, конкурсі-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України.

На районному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів 3 учнів школи посіли призові місця:

- учениця 7 класу Галько Дарина – І місце з української мови та л-ри(вч. Іванюк О.М.);

- учениця 9 класу Макарусь Мирослава  – ІІІ місце з української мови та л-ри;(вч. Іванюк О.М.)

- учень 8 класу Мікловші Павло – ІІІ місце з технологій;(Радченко Я.І.)

21 учня школи нагороджено Похвальними листами

 

6. Виховна робота

   Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання

У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності

Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.

Проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі «Виховання громадянина України шляхом формування ключових компетентностей»

Мета виховання:

створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей;

формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

УСЯ СИСТЕМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ЧЕРЕЗ:

Роботу класних керівників (виховні години, позакласні виховні заходи, оформлення класу, спільні добрі справи, поїздки, індивідуальну роботу).

Навчальну виховну діяльність вчителів- предметників (виховний потенціал уроків, позакласні предметні заходи).

Роботу педагогів-організаторів і вихователя групи продовженого дня

Роботу гуртків, секцій.

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ:

підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

ФУНКЦІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ:

організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;

координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

організовує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників , матеріали узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріали атестації класних керівників.

Пріоритетним у виховній роботі школи є:

- реалізація особистісно орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

- залучення молоді до національної та світової культури;

- збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;

- виховання патріотизму, громадських якостей особистості;

- забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

Для реалізації цих завдань у школі розроблений план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичного об’єднання класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, заходи щодо зміцнення моральності та утвердження здорового способу життя та ін.

Для керування виховним процесом в школі створено методичне об'єдання класних керівників

Список класних керівників (2016-2017 навчальний рік):

Хіміч Т.І. – 1 клас

Лендєл Г.В.- 2клас

ГоалН.І. – 3 клас

Звонар Н.О. – 4 клас

Пилип Д. Я. – 5 клас

Маргітич О.І.  – 6 клас

Ребрик Н.В. – 7 клас

Радченко Я.І. – 8 клас

Іванюк О.М. – 9 клас

За планом були проведені такі  позакласні заходи за І семестр 2016 / 2017 

1. Свято 1 Дзвоника – п-о Біла М.І., Хіміч Т.І.

2. Олімпійський тиждень – Сонливий В.М.

3. 150-річчя з дня народження Михайла Грушевського - видатного українського вченого, державного і політичного діяча – вч.Пилип Д.Я.

4. 21 вересня - Всесвітній день миру – класні керівники, п-о Біла М.І

5. «Партизанський рух на території України в роки другої світової війни» (історик школи Пилип Д.Я.)

6. Конкурс - виставка робіт на кращу композицію «Дари Природи». Кращі роботи представлено на БЕРЕГФЕСТ - кл.кер та педагоги-організатори

7. День учителя – п-о Іванюк О.М.

8. Позакласний захід «Трагедія Бабиного яру в серці українського народу» п-о Біла М.І.

9. День захисника України. Козацькі ігри-забави – вч. Пилип Д.Я.

10. Відзначення 72-ї річниці визволення українських земель – класні керівники,  вчитель історії Пилип Д.Я., п-о Біла М.І 

11. День писемності та української мови – радіо диктант – вч. Маргітич О.І.

12. Міжнародний день відмови від куріння – п-о Біла М.І., Митровці Г.І.

13. Проведення VІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка – Іванюк О.М.

14. Заняття активу школи в РБДТ. Школа "Лідер" п-о Біла М.І

15. Міжнародний освітній конкурс «Олімпіс 2016- Осіння сесія» Лендєл Г.В

16. День Гідності та Свободи- історик Пилип Д.Я., Маргітич О.С.

17. Голодомор в Україні «Схилімо голови в скорботі» – п-о Іванюк О.М. та бібл. Маргітич О.С.

18. ХVIІ Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика – вч. Іванюк О.М.

19. Найпопулярніший конкурс з англійської мови в Україні «Гринвіч» Конкурс із зарубіжної літератури «Sunflower». Координатор гри вчитель англійської мови Димова Юлія Володимирівна

20. Математичний турнір «Розумники і розумниці» -вч. Радченко Я.І.

21. Подорож в країну правил дорожнього руху. Лендєл Г .В., п-о Біла М.І.

22. 1 грудня - Всесвітній день боротьби зі СНІДом – Митровці Г.І., п-о Біла М.І. 

23. 6 грудня- Всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру». Координатор: Ребрик Н.В.

24. Рік англійської мови в Україні – вч. Кузьма О.І.

25. Міжнародний природничий конкурс «Геліантус». Координатори гри: Лендєл Г.В., Біла М.І.

26. Тиждень правових знань Пилип Д.Я

27. Новорічне свято – вч – початківці та п-о Іванюк О.М.

 

За планом проведено такі  заходи у ІІ семестрі 2016- 2017 н. р.:

1.День Соборності України  -  22 січня,       кл.кер ., п-о Біла М.І.,

2.Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту просвітницький   захід: «Горить свіча і пам’ять полум’ям тремтить »- 27 січня, п-о Біла М.І.

3.День пам’яті героїв Крут позакласний захід : «Бій під Крутами – символ героїзму та відданості Українській державі» -  29 січня,  п-о Біла М.І.

4. Вшанування подвигу учасників Революції гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні:  Сонливий В.М.

5. Тиждень математики – вч. Радченко Я.І., Ребрик Н.В.

6. Свято рідної мови  22 лютого:  Іванюк О.М.

7. Свято 8 Березня:  березень, Зякун М.М. 

8. Шевченківські читання : березень, Маргітич О.І., Іванюк О.М.

9. Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру». Координатор: Радченко Я.І.

10. 17 березня - відзначення в школі 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років - Пилип Д.Я

11. Всесвітній День води : березень, Митровці Г.І.

12. Огляд художньої самодіяльності : квітень, Іванюк О.М.

 13. Конкурс соціальної реклами  «Чиста планета починається із кожного з нас»:  квітень,  Біла М.І.

14. Міжнародний освітній конкурс «Олімпіс 2017 - Весняна сесія» Лендєл Г .В

15. День Землі Біла М.І.

16. День ЦО - класні керівники,Сонливий В.М., Біла М. І.

17. Великодна писанка: квітень,  Гоал Н.І.

18. Японія - країна, де сходить сонце. Кузьма О.І., Радченко Я.І., Пилип Д.Я.

19. Свято Букварика : травень,  Хіміч Т.І.

20. Чорнобильські дзвони : квітень, класні керівники, п-о Біла М. І.

22. День пам’яті і примирення: травень, Пилип Д.Я., п-о Біла М.І.

23. День вишиванки

24. День Європи - класні керівники, п-о Біла М.І.

25. Свято Останнього дзвоника.  Прощання з початковою школою   травень,  Іванюк О.М., Звонар Н.О.

26. Літній англомовний табір «RAINBOW» - Кузьма О.І.

7. Соціальний захист

    У 2016/2017 навчальному році робота школи щодо соціального захисту дітей пільгових категорій була спрямована на виконання законів України  «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,«Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», указів Президента України  від 11.07.2005 № 1086/2005 «Про першочергові заходи щодо захисту прав дітей»,  від 04.05.2007 № 376/2007 «Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей», від 01.06.2013 № 312/2013 «Про додаткові заходи із забезпечення гарантій реалізації прав та законних інтересів дітей»,  Постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.1994 № 226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», розпорядження Кабінету Міністрів від 11.06.2007 № 119/2007-р «Про схвалення Концепції Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на 2006-2016 роки».

    Робота з  даного напрямку  проводилася відповідно до  річного плану роботи школи, плану виховної роботи, плану роботи практичного психолога з організації соціального захисту дітей пільгових категорій. 

    У 2016/2017 навчальному році наказом по школі від 23.08.2016 № 6 «Про призначення громадського інспектора з охорони прав дитини» було призначено інспектора з охорони дитинства вчителя Іванюк О.М. Постійно здійснювався контроль за відвідуванням занять дітьми, які залишились без батьківського піклування та інших дітей із соціально незахищених категорій. 

    У 2016/2017 навчальному році відповідно до районної програми «Шкільне харчування» на 2016-2020 н.р.», схваленою розпорядженням голови Берегівської РДА від 27.01.2016 р. №20 та наказу по школі від 15.09.2016 № 47 «Про порядок організації безкоштовно та пільгового харчування  учнів школи» безкоштовним харчуванням були забезпечені 11 учнів початкової школи, які мають статус малозабезпечених дітей,  та  учні пільгових категорій: 17 учнів користувалися пільгами, доплачуючи за харчування 2 грн.

  На початку навчального року створено соціальний паспорт школи.

Всі діти 1-4 кл. отримали новорічні подарунки  від депутата ВР України Віктора Балоги.

Банк даних дітей пільгових категорій оновлюється щосеместра. 

7.Стан охорони праці та безпеки життєдіяльності

    Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей в побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педагогічного колективу як одна із пріоритетних і проводиться відповідно до Законів України «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, інших чисельних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи проводиться під постійним контролем адміністрації школи. Створено комісію з охорони праці, сплановані заходи.

    На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі у учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, мініспортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщеннях школи розміщено кілька стендів з безпечної поведінки, стенди з охорони праці.

    Питання охорони праці та попередження травматизму обговорювалися на нарадах  при директорові. Вивчаючи стан травматизму  серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків створення безпечних умов навчання. Разом з тим залишаються випадки травматизму дітей на уроках фізичної культури. В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведено відповідну з учителями. Причини вивчення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи. У цьому році не травмовано жодного учня. Традиційними в школі є тижні безпеки дорожнього руху, знань пожежної безпеки, сприяння здорового способу життя та безпеки життєдіяльності, охорони праці, День цивільного захисту населення.

9. Фінансово-господарська діяльність

    Фінансово-господарська діяльність школи здійснюється відповідно до Статуту на основі прийнятого бюджету.

    Джерелами фінансування є:

кошти управління освіти Берегівської районної державної адміністрації;

благодійні внески батьків;

благодійні внески фізичних осіб.

    У 2016/2017 навчальному році за бюджетні кошти проведено:

косметичний ремонт їдальні, кухні та посудомиючого приміщення;

косметичний ремонт коридорів;

косметичний ремонт підсобних приміщень;

придбано посуд для їдальні та миючі засоби;

відремонтовано електроплиту та встановлено заземлення у харчоблоці.

Отримано велий сміттєбак і організований вивіз сміття за кошти відділу освіти РДА.

За кошти РДА , за допомоги голови райради та районного депутата підведено водопостачання до їдальні (новий колодязь та водогін).

За кошти працівників школи:

встановлено жалюзі на вікна комп’ютерного класу;

придбання гардин для комп’ютерного класу;

ремонт підлоги 1 класу;

Спонсорська допомога:

Від обласного депутата Пийтера Чаби отримано леноліум для приміщення 1 класу, шкільну шафу для 2 класу та подарункові набори для першокласників;

П/п Лях М. щорічно надає подарункові набори для першокласників та вінки для обелісків;

Від угорського інституту отримано б/у комп’ютер та принтер.

За кошти районного депутата Іванюка М.М. придбано акустичну систему.

Також школа отримала у подарунок новий ноутбук та проектор від РДА.

    Заплановано косметичні ремонти класних кімнат, спортивної зали, їдальні, облаштування стендами та комп’ютерною технікою. У приміщенні школи планується зробити внутрішній туалет. Класні кімнати дуже потребують заміни дверей. Ремонту потребує огорожа території школи, доріжки.Оновлення потребує спортивний майданчик та спортінвентар. Правда, на косметичні ремонти коридорів та підсобних приміщень відділ освіти виділив кошти у сумі 4.938 гр.,що також небагато, а на інше будемо шукати додаткові джерела фінансування. 

Наш навчальний заклад у наступному навчальному році буде проходити атестацію, яку ми повинні гідно пройти, щоб і надалі творчо і плідно працювати. Тому будь-яка фінансова допомога для нас буде доречною.

11. Управлінська діяльність

    Першочерговим завданням адміністрації є організація роботи школи, де колектив має спільну мету, обумовлену світовими, державними, регіональними тенденціями розвитку освіти; формування системи показників та оцінок, які контролюють, оцінюють та регулюють процеси в управлінні.

    Враховуючи сучасні вимоги, стиль керівництва школою більш близький до демократичного, так як більшість рішень приймаються на основі врахування думки колективу й інтересів справи. Рішення до управління та контролю за навчально-виховним процесом адміністрація школи приймає колегіально.

    Застосування принципу раціонального поєднання традиційного і інноваційного в управлінні внесло зміни в основні завдання, функції, форми та методи діяльності керівника і сформувало нові підходи:

підготовка конкурентоспроможних випускників;

створення конкурентоздатного освітнього середовища;

використання комп’ютерної мережі Інтернет;

контроль сайту школи;

створення правових, організаційних, психологічних умов для здійснення діяльності педагога;

соціальна та психологічна підтримка педагогів-новаторів.

    Модернізованими управлінськими функціями є: прогностична, політико-дипломатична, консультативна, менеджерська, представницька.

Під кінець, хочу подякувати колективу школи за підтримку у роботі, своєму заступнику Білій М.І. та у злагодженій діяльності педколективу, техперсоналу, батьків та с/Ради села.

Дякую за увагу.

/Files/images/zvt/1з.jpg
/Files/images/zvt/2-2з.jpg
/Files/images/zvt/2з.jpg
/Files/images/zvt/3з.jpg