Управління
Основні принципи управління
Принцип науковості спрямовує на реалізацію принципів навчання й виховання учнів, підвищення професійної кваліфікації вчителів
Принцип компетентності і відповідності
Принцип конкретності та діловитості означає оперативність, чіткість, конкретність, результативність і точність у розв’язанні найактуальніших проблем
Принцип оптимізації означає науково-обгрунтований, найкращій вибір мети, засобів, методів управління, здійснення контролю з метою досягнення максимальних результатів у навчально-виховній роботі при раціональній затраті часу вчителів і учнів; передбачає створення відповідних умов педагогічної та навчальної праці
Принцип перспективності та цілеспрямованості означає визначення пріоритетних напрямків в навчально-виховному процесі, педагогічних механізмів реалізації мети навчання й виховання
Принцип плановості забезпечується на основі перспективного та поточного планування з урахуванням конкретних умов і можливостей
Принцип гуманізації передбачає будування стосунків між керівництвом школи й учителями та учнями на засадах гуманізму
Принцип національної свідомості і патріотизму полягає в контролі адміністрації за використанням вчителями школи змісту освіти, позашкільної роботи для виховання в учнів почуття національної гідності та патріотизму